Jump to content


Photo
- - - - -

Потрібно змінити процес замовлення на сайті


No replies to this topic

#1 battery

battery

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 16 September 2015 - 03:10 PM

Доброго дня!

 

Сайт battery.lviv.ua

 

Потрібно змінити процес замовлення товару на сайті:

1-й крок. Клієнт вводить телефон і натискає "далі". Мені на пошту приходить лист з телефоном, товаром, номером замовлення.

2-й крок. Клієнт вводить Ім'я, електронну пошту, Місто, Обирає спосіб доставки (Нова Пошта або Автолюкс), вказує номер відділення. Натискає "Далі"

3-й крок. Клієнт обирає спосіб оплати: при отриманні товару, банківський переказ, оплата карткою через LiqPay. Натискає "Далі"

3.1 - процес завершається, надсилається лист йому і мені з реквізитами замовлення.

3.2 - процес завершається, йому виводяться банківські реквізити. мені і йому надсилаються реквізити замовлення. в його листі банківські реквізити для оплати.

3.3. - перехід на сторінку LiqPay для оплати. надсилається лист йому і мені з реквізитами замовлення. Після оплати повернення на сайт. Надсилається йому і мені лист про успішну оплату.

 

Скажіть свою ціну за створення такого функціоналу на сайті. 

Бажано оплата через Приват. Електронні гроші не практикую.

 

Наперед вдячний.

 


  • 0



Reply to this topic



  



 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Community Skin by Fredson Nunes Junior